sobota, 23 sierpnia 2014

Sesnation Information ♥

Cześć ludziska!
Tytuł trochę dziwny, no ale w końcu sama go wymyślałam prawda?
Post jest tak jakby notką organizacyjną... Tak właściwie nie wiem czy mogę ją tak nazwać :/
Mam nadzieję, że przeczytacie wszystko, bo będzie tu mnóstwo ważnych dla mnie rzeczy.
No to zaczynajmy!

1. Jak wiadomo uwielbiam Fedemiłę (widać po samym blogu, ale ok xd). Razem z czterema innymi bloggerkami czyt. jedyną i niepowtarzalną Alex Ludwig, przecudowną Madzią Comello, najgenialniejszą z genialnych Werą (Fedemiła w moim serduszku) i najmłodszą z nas chociaż na początku myślałam, że jest w moim wieku kiedy czytałam jej boskiego bloga - Olą Pasquarelli, postanowiłyśmy się zjednoczyć i założyć wspólnego bloga :D One Shot'y, One Party, Miniaturki... A wszystko to tylko o Fedemili! Jeżeli tak samo jak my uwielbiasz tą cudowną parę musisz do nas zajrzeć! (Dobra... Właśnie się poczułam jak w jakiejś kiepskiej reklamie proszku do prania o.O) Pierwszy OS z tego co wiem ma się pojawić już dzisiaj więc wpadnijcie i zostawcie po sobie jakiś ślad ;) Jestem najgorsza z nich wszystkich, ale nie bójcie się... Ja dodaję ostatnia xd Chociaż w sumie to i tak nic nie zmienia... Nie ważne. WPADNIJCIE! ;*


2. Kolejny rozdział... Co mogę powiedzieć? Miałam go dodać wcześniej, ale niestety... Załamałam się ;___; Jestem już przy końcówce, ale... Jest mi strasznie przykro... Ja się staram piszę rozdziały, narażam się moejmu tacie któy w każdej chwili może mi zabrać telefon, laptopa i w ogóle odciąć internet, a z 11 obserwatorów komentują tylko dwie moje kochane miśki, które mimo wszystko zawsze tu są. Mowa oczywiście o Alex i Madzi ;* Wiem że są wakacje i większość z was wyjeżdża i w ogóle... Ale napisanie nawet jednej durnej emotki daje wiele. Nawet nie wiece jaka jestem szczęśliwa kedy wchodzę na bloggera i widzę że ktoś dodał komentarz. To jest jak... Sama nie wiem... To jest takie wspaniałę uczucie! Daje mi takiego kopa, że ja nie mogę *.* Nie proszę o wiele... Po prostu chcę żebyście tu ze mną byli i mimo wszystko pisali nawet najgorsze obelgi! Zastanawiam się nad małym szantażem typu ''kilka komów rozdział'' ale to się jeszcze zobaczy ;) Czekam na hejty :3

3. Mam taki malutki problem... Kiedy w chodzę na bloggera pisze mi że mam 12 obserwatorów, a gdy sprawdzam kto to jest ich 11... Czy wie ktoś jak to możliwe czy ja po prostu zgłupiałam xd?

4. Jak widać po prawej są przeróżne podstrony... Jednak ja chcę zaprosić was na dwie z nich, a mainowice na ''Zwiastun♥'' gdzie możecie zobaczyć zrobiony przez Lilly Thomson trailer czy jak to się tam pisze i na ''Pytania♥'' gdzie możecie zadawać pytania zarówno do mnie jak i bohaterów :D

5. Z boku dodałam ankietę więc jeśli to czytasz - kliknij ''Tak''

No to chyba tyle... Jeśli tylko coś sobie przypomnę post zostanie zaktualizowany :)
Podsumowując: zapraszam na nowego bloga, zapraszam, do komentowania, zapraszam do zaobserwowania i zapraszam na podstrony ;* 
Mam nadzieję, że rozdział który dodam jutro bądż w poniedziałak się spodoba :)
Buziole - Maja♥

5 komentarzy:

  1. Zwiastun jest boski *-*
    Śliczny, genialny, boski *-*
    Rozdział ma być jutro ! :C
    Bo nie wytrzymam :C
    Alex :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem :3 Mi też się podoba :D
      Zobaczymy zobaczymy... Może jutro... A może w poniedziałek...
      Buziaki - Maja <3

      Usuń
    2. Jak ty mnie lubisz wkurwiać XD

      Usuń
  2. Ohhhhhhhhhh, zaraz Ci trzepnę. Ty najgorsza ??? Nie ty - ja najgorsza !
    Ej, ja jestem miśkiem hyhyhyhyhyhyhy, zawsze z Tobą będę <3 I z każdym problemem wal do mnie, śmiało :]
    Obserwatorzy - to znaczy, że jeden z nich nie jest już członkiem i tak się robi na naszym blogu o Fedemile jest identycznie ;)
    Spojlera proszę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Madzik nie kłóc się :P Ja jestem najgorsza :P
    Kochana jesteś ;*
    Dzięki bo nie potrafiłam tego ogarnąć xd
    Rozdział dodany :)
    Buziaki - Maja♥

    OdpowiedzUsuń